torsdag, juli 30, 2009

Mobil lös

Igår eftermiddag lämna jag in min mobiltelefon, samt ett halvt A4 med fel. Hoppas dom får ordning på allt eller helt enkelt byter ut den.
Jag har ju lite mobil telefoner och det är ju bra då jag inte fick någon lånetelefon, men det visa sig att den var kass (minns igen varför jag bytte telefon förut) Så kan inte ens skriva ett sms eller få fram ett nr innan den hinner stänga av sig. Suck.
Och den andra jag har funkar bra, är en vanlig enkel mobil. Men den är låst till telia, så har i den mitt telia kontant kort och givetvis var det kortet slut på pengar.
Så ja, ni kan ringa och smsa mig på gamla, eller ja extra nr...

2 kommentarer:

  1. Hej vännen! Har sms:at dig innan i dagarna och inte varit inne här och läst. Är det så att du inte kan ta emot sms också? Når man dig på det numret som jag har? Inte roligt när saker och ting går sönder. Hoppas de kan fixa till det! Ha en skön helg!! Stor kram

    SvaraRadera
  2. Tur att du hade en backup-telefon när din mobil går sönder :)

    SvaraRadera