tisdag, juli 07, 2009

Glad!

Hej min vänner... jag har varit frånvarand här.

I söndags var vi ute och gick, och fika. Åkte vidare till honom och grilla och kika på tv, kom hem vid 01 och gjorde ordning mig för jobbet 06.
Måndagen var det jobb och lära (en ny person som ska lära sig det jag gör), jobbade till halv fem. Hem och tänkte ta kväller tidigt, var lite trött. Men icke, kom på att det var sista kvällen som en gamal vän som inte bor häromkring längre var i trakterna så in i duschen och iväg och hälsa på henne... Fika och prata en massa, mycket trevligt. Vidare förbi honom, skulle greja med lite elektronik... internet och boxer. Sluta med att vi kika på Beck filmen, och så prata vi lite. Så nu vågar jag påstå att jag inte är singel längre. Så glad! Leendet på läpparna la sig sen igår, så nöjd. Hem och gjorde ordning för ännu en arbetsdag och med samma lära, kom i säng vid halv två. Idag har jag varit rejält seg, men ändå otroligt pigg... vill ju bara träffa han.
Efter jobbet, fick jag och köpte mjölk gick vidare till mor och far och där blev det mat och fika. Medans mor laga maten vila jag på sängen, höll på och somna... men icke. Tala med Fria och Karin, åh mina vänner jag saknar er (en bit till båda).
Hälst av allt skulle jag vilja sätta mig i bilen och åka till han, men jag tar och kryper ner i sängen istället, så jag orkar med jobbet... Har ju 6 hela veckor framför mig med jobb nu (har iofs jobbat hela veckor redan, men om man räknar från nu). Fredag upp 05 jobbar till 14 hem och greja och hitta på nått kul men lungt, sen sova för att gå upp tidigt och åka till Kilafors, ska ju på rockweekend - med han :D
Blir att sova någonstans på vägen hem... så sen är ju nästa sov stund natten till måndagen och då ringer klockan 04:45, fullt ös medvetslös! Ungefär så är mina sommrar, jobb och aktiviteter till max.
Tänker på min vän Elsa som har det tufft (tuffare) nu, jag önskar jag kunde hjälpa till. Finns här för dig! Massor av kramar till dig!

Nu ska en glad nilla gå och lägga sig, godnatt...

2 kommentarer:

  1. Mmm Kärlek i luften! Grattis <3
    //Sara

    SvaraRadera
  2. Anonym/Sara: Mm är det ;D Tack. Kram till dig!

    SvaraRadera