onsdag, juli 15, 2009

Relationsstatus

Ja nu är min relationsstatus ändrad - Har ett förhållande... även på Facebook ;P Det är inte illa, eller hur?!
För mig, som är näst in till känd för att vara den "eviga" singeln. Micael heter han, och han är verkligen hur go´ som hälst! Kan inte tro det är sant, känns verkligen som att vi tänker tycker och känner lika... Känns otroligt, trodde nog aldrig man skulle hitta nån som matcha en så bra. Är hyfsat färskt ännu, men jag tror på detta! Känns så härligt :D

7 kommentarer:

  1. Grattis och lycka till!!! Anna

    SvaraRadera
  2. Vad skoj! Grattis till det! Hoppas att allt kommer att gå jätte bra för er två!!/Stina

    SvaraRadera
  3. Åh!! Jag tycker mig se äktenskaps-tycke... Vad fina Ni är! Passa på och njuuuuuuuuuuuuuuuut
    Kramar till Dig från Sara

    SvaraRadera
  4. Sara och Stina: Tackar :D Kram till er

    SvaraRadera
  5. Men va härligt! Hoppas Ni får en fortsatt bra sommar! :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hanna: Tack, det samma till dig! Kram

    SvaraRadera