fredag, juli 24, 2009

Fredag morgon

Är på jobbet, som ni är vana att läsa vid det här laget!

Igår åkte jag hem och plocka lite efter jobbet... min underbara härliga och bästaste vän Karin kom på besök.
Även Karln min kom och vi lagade mat och åt gott och hade godis, chips och dipp...
Sen kolla vi gamla bilder och började på en film, gick en promenad med hunden och sen var klockan rätt sent.
En annan skulle ju upp 04:20... Blev väl en 3 timmars sömn, men är ju heller inte ovanligt för mig.

Nu knaprar jag frukost, har börjat jobba för fullt... dagen blir nog bra men mörk och fuktig, är grått och mulet.
Efter jobbet blir det nog en tupplur för att vila kroppen lite innan det är dags för utgång i Öret med Karin, måste ju in och göra stan nu när hon är hemme kring.
Lördag är jag hundvakt åt finaste Zeke, ska bli kul :D
Kvällen tänkte jag kolla om någon vill grilla, moster kanske? Eller du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar