måndag, augusti 03, 2009

Stan och landet

I trosdags åkte jag till syster och var barnvakt, dom var iväg på bio och käka ....gick super bra med barnen och sen väl hemma var det direkt till karln för att åka vidare till vänner till honom (oss, för nu känner man att man börjar lära känna varandra :D ) Så helgen har tillbringas hos dom på landet. Super härligt. Var fördelsedagsfest med grillning och maten var god och festen bra.
Har hunit med promenader och även plockat lite blåbär, så nu blir det paj och lite muffins eller ja så långt som blåbären räcker :)
Har träningsverk idag, både för det ena och det andra, skogspromenader och stå och böja sig vid blåbärsplockning ger bra träning... men kan ju tillläggas att min grund styrka nu sen sjukskrivning och allt inte är på topp än, men det är ju bra att jag börjar bättra på den :P
Nya arbetsveckan har rullti gång och denna vecka händer det en hel del, jobb, massage, kurator, sjukgymnast. Helgen är inte något bestämt än, men finns att välja på.
Är glad lycklig och helt otroligt kär. Hoppas inte att vardagen som kommer sen kommer förändras massor. Jag menar en vardag får man alltid tillsammans och det är ju bra och skönt. Men när det gäller just kärleken så hoppas jag det lever kvar. Blir ju också som man gör det till :) Denna karl ska jag vara rädd om ;)

5 kommentarer:

  1. Åh vad underbart det låter, är oxå vansinngt kär och det fortfarande efter ett år om inte mer är nu... Nu har det blitt en djupare kärlek. Jag tror att det är jätte viktigt att kunna vara helt ärlig med varandra, lyssna på varandra, prata med varandra om allt från stort till litet och inte låta något slinka under mattan, för då kan det byggas på. Åh, underbart är ju om man kan fortsätta berätta förvarann hur mycket man betydr för varann och visa att mn upskattar varann.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Virre: Jag tror också det är super viktigt, och det är vi båda överens om, känns skönt. Är glad att du känner som du gör och att ni kommit ännu djupare =)
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Hej! jo hos mig är allt bra :) hehe nej det är inte många som vet om min blogg, den är ganska ny :O förhoppningsvis kommer väl folk få reda på att den finns nån gång XD hur är det med dig?

    SvaraRadera
  4. Madeleine: Jo hos mig är det också bra =) Ja den sprids nog, jag har ju lagt den i min logglista här på bloggen ;D Hoppas det är okej?
    Jag höra av mig så fort jag vet något mer ang våra aktivitetsplaner...
    Föresten syster bor på orten där du bor nu... så chansen att det blir en fika för oss kanske är större nu? Kram

    SvaraRadera
  5. Vad härligt att du är så förälskad!:-) Ja, man vet ju aldrig hur det går, när vardagen smyger sig på, men jag tror att det kommer att gå jätte bra för dig/er!:-) Bara ni är ärliga mot varandra och säger direkt vad ni känner, om något inte riktigt skulle känns som det brukar.Det är bättre att prata om det direkt, än att gå och fundera och bli ledsen och så kanske det egentligen inte var någonting man behövde oroa sig för. Då är det bättre att ta tag i det på en gång. Att kunna prata med varandra om allt är nog det viktigaste och det värsta är nog om man börjar leta fel hos varandra och bråkar om minsta småsak, tror att man måste försöka stå ut med de små egenheter man har och inte störa sig på det:-)Men njut av förälskelsen och när vardagen väl är där, så kommer det säkert att gå jätte bra, bara ni fortsätter att tycka om varandra och kommer ihåg att visa och säga det:-)Kram Stina

    SvaraRadera