onsdag, augusti 19, 2009

Snart semester

Igår var jag hemma hos mig, sist var jag hemma så var jag bara fram och tillbaka. Denna gång sov jag tom hemma :) ...Fast karln kom på kvällen och sov där med, så det blev inte så ensamt i sängen denna natt heller :D
Han med mycket igår, städa lite, diska, klippa gräset, vattna och plantera lite blommor, tvätta, laga mat, slappa, långduscha...
Idag på jobbet har vi skrattat mycket jag och chaufförenra, sånt är skoj.
Är en riktig höst dag, sol men höstens friska kyliga luft. Skönt och härlgit men synd att sommaren är över.
Men för mig är det semester från och med ieftermiddag, ska bara jobba över några timmar.
Sen blir det hem till mig packa och fixa inför imorgon, hem till karln ...men han och hunden kommer senare idag, då det är jakt på schemat.
Imorogon är jag ledig, ska ta sovmorgon... skönt! Karln går ju upp och åker till jobbet :P
Sen har jag och vovven en dag för oss själva innan det blir bilresan tills stugan... Super härligt ska det bli!
Jag ska verkligen ta och vila upp mig under resan och mina lediga dagar!
Försöka att koppla bort allt!

3 kommentarer:

  1. Hoppas att du får en jätte skön och härlig semester!/Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Gumman... Jag läser i varje inlägg "karln" ca fem ganger. Vidare, det har blivit lite av en redogörelse för din dag. Vad känner du? Vad tycker du? Vad är dina reflektioner? Det var nu ett ar sedan operationen.... hur mar du? Har din livssyn ändrat sig sedan dess? Puss och Kram K

    SvaraRadera
  3. Vad skönt för dig att få lite semester efter det jobbiga som hänt. Vi hoppas på bra väder.

    SvaraRadera