lördag, augusti 22, 2009

Lever

Hej allihopa, här sitter jag och äter frukost och har det mysigt slappt skönt och gosigt... lite tidigt men båda var hungriga så vad gör man inte :) Vi kan ju slappa hur mycket vi vill ända tills imorgon.
Tack för era kommentarer, dom värmer! Karin jag har själv lika som dig, skriva i dom banorna. Det är väl tiden... jag har ju en vecka till innan det är ett år. Jag tackar för dina tips och att du visar att du vill ha sånt att läsa :)
Ja för er andra, det är 8 dagar kvart tills det var ett år sen jag opererade mig!
Vi har vairt här några dagar nu, super härligt. Igår var vi in till Västervik och åt mat på en uteservering nere vid hamnen, mysigt!
Nu ska jag softa vidare, men det var ett litet livstäcken från mig!
Hoppas ni har det bra!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar