onsdag, augusti 12, 2009

Igår efter jobbet han jag träffa karln en stund innan han drog i väg, sen greja jag lite. Dammsög och skura golven... Jag är ju med och stökar till :)
Sen hadla och vidare till Emmelie, gick till kajen. Var hemma hos henne en sväng och greja.
Väl hemma lev det lite fix inför matlåda och sånt, surfa.
Jag nicka till några gånger vid datorn innan jag insåg att jag skylle krypa ner i sängen.
Så jag och Zeke gick och la oss, super trött.
Imorse var jag trötter, och är det nu med. Skulle nog behöva slumlra till en sväng efter jobbet, ska nog ta iaf en liten tupplur.
Saker jag tänkt göra i veckan är: Apoteket. Hämta ut paket (platång, från tidningspremeration). Diska hemma hos mig. Tvätta hemma hos mig. Skicka ILCO brevet. Kolla lite datum som kan vara aktuellt för tyskland :D
Hänga en tvätt hos karln, vika lite tvätt som hänger uppe.
Även tänkt baka kakor, kolakakor och kanelkakor. Var hos hans föräldrar för ett tag sen och då hade dom kanelkakor, super goda. Så ska jag testa mig på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar