söndag, augusti 23, 2009

På väg hem

Har haft en toppen helg i stugan, idag slappa vi järnet och städa gjorde ordning efter oss... åkt båt gjorde vi med och åt söndagsstek :P Glass och banan till efterrätt.
Nu sitter vi i bilen, tur jag har min lila bärbara dator... min tur att surfa efter att han gjorde det första biten jag körde.
I veckan blir det jobb och seke och jag ska leka medans husse jobbar eftermiddag.
Jag hoppas det blir fint väder i veckan så jag kan försöka bättra på min lilla solbränna jag fått under helgen :P
Ne nu ska jag vara lite social här... Hoppas mina läsare har det bra?!

2 kommentarer:

  1. hej jag har det bara bra har i dag fullföljt ett träningspass för första gången på sjukt länge så jag hoppas nu inte kroppen börjar strejka igen.
    låter underbart att ha spenderat lite mysig tid i en stuga :)

    alltså man får ju lite tankar och funderingar när man läser om någon annans liv och jag tänker på de här med din stomi. hur löste du det när du skulle berätta för din pojkvän om din sjukdomshistoria? är han "frisk" eller som oss?

    stor kram och du behöver inte svara om du inte vill, vet att det är väldigt privat.

    SvaraRadera
  2. Jossan: Underbart att du genomfört träningspasset, hoppas kroppen tyckte det var lika skönt som du och inte strular!
    Tack för dina funderingar... svarar med ett eget inlägg då jag tror det kan hjälpa fler eller ja på något sätt.
    Stor kram tillbaka!

    SvaraRadera