torsdag, augusti 06, 2009

Bok

Nu ska det börjas läsas här... har ju länge sagt det. Men nu har jag hittat en bok som jag vill läsa.
Eller jag anledningen till varför jag är sugen på att läsa den är för att författarens debut var succsé!
Har alla sätt filmen eller läst boken: Ps. I love you?
Om inte: GÖR DET! Alla!
Boken jag har köpt nu är iaf en bok som jag kom fram till att den köper jag undertiden som jag stod vid pocketboks hyllan och ögnade igenom. Såg då ovanståene och tänkte läsa den (för den är så bra, jag har bara sätt filmen) Men såg då att hon skrivit en till.
Det blidde helt klart den då den andra var så bra, denna kan ju inte vara så mycket sämre då menar jag =)
Den heter Där regnbogen slutar, författaren är Cecilia Ahrn.
Någon som läst den kanske?

1 kommentar:

  1. Den är helt fantastisk :) tycker dock att boken är bättre än filmen, men den är helt klart sevärd. Kan se den många många gånger!

    Hur har du det? Hoppas ni får det bra i vindskyddet eller de va kanske natten till i dag? Senil är man ha ha

    Kram

    SvaraRadera