onsdag, oktober 14, 2009

Uppdaterning från mig

Idag är jag ledig eftersom jag jobbar helgen... Har kört hit lite grejor från min lägenhet, men bara lite i bilen. Så nu är flytten igång. Så idag plockar jag... tvättar och annat. Är grejor övrallt känns det som. Har försökt städa lite med.

Min vän opererade sig igår och fick livstäcken av henne idag, skönt att höra att det gått bra. Har tänkt så på henne.
Om hon orkar tänkte jag besöka henne på sjukhuset imorgon.

Får tillbaka minnen när man själv låg inne.

Finns här för dig gumman! *kram*

För mig blir det nu en timmes promenad i höstens färger och en strålande sol... Zeke ska ha sin promenad.... Efter det blir det att bygga i hop en Malmen byrå med två lådor. blir mitt sängbord :) Blir bra i sovrummet när det blir klart tror jag.

Ikväll blir det laddabatterierna och kika på Grey´s anatomy.

Ne nu ska jag ut och andas den friska luften!

Må så gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar