fredag, oktober 16, 2009

Novemberträff

Jag vill uppmärksamma ILCO och närmarebestämt UngILCO i detta blogginlägg, för i november närmarebestmt 27-29 är det novemberträff.
Detta är en helg med föreläsng, teambildning, internationeltbesök, gemenskap... En helg jag var med på förra året och det gav mig väldigt mycket.
Träffa andra med samma eller liknande besvär, få prata av sig och att det känns helt naturligt... Man får känna sig som en i mängden. Härligt att få den avslappnande känslan.

Tycker du det låter roligt?
Då tycker jag du ska bli med.
Skriv och fråga om du vill veta mer.

Må så gott!

4 kommentarer:

  1. Måste ta å anmäla mig, vem var d man skulle göra d till? Ska man boka resan redan nu eller?

    SvaraRadera
  2. Hellie: Jolina taremot anmälningarna. Du har hennes mail eller så va?

    SvaraRadera
  3. Hej !

    Måste säga att jag kommer, ser fram emot den där helgen massor :)

    kramar

    SvaraRadera
  4. Jessica: Hej! Super skoj att du kommer! Jag ser också framemot träffen! Vi bor ju så nära varandra men ändå inte träffas... Ska bli kul att ses!
    Kramar

    SvaraRadera