onsdag, oktober 28, 2009

Så blev dagen...

Kom precis eller någon min över till sjukhuset idag... Gick på stan en timme, var länge sen. Var mysigt.
Sen vidare till massören och det gick bra. Men aj så ont det kan göra. Men det känns bättre imorgon.
Efter det färga jag ögonbryn och ögonfransar och så blockades dom lite. Så nu är dom mörka, tur det tonas ut efter några dagar :D
Blev att strosa på stan en timme igen, åt lite. Sen leta jag på ABFs lokaler. Men till min förvåning fanns det info om att mötet var inställt. Så var bara att vända hem mina mil igen.
Åkte förbi lägenheten och tog med lite när jag ändå passera, fika hos mor, far och lillebror med.
Väl hemma blev det Bonde söker fru och sen Grey´s anatomy.
Efter det blev det att plocka upp och in det jag tog med idag och hängt lite tvätt och annat... Nu blir det att sova och imorgon är det bara på´t igen!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar