fredag, oktober 02, 2009

Härligt!

Godmorgon! Ja idag var det en god mogon, visserligen drog jag mig längre i sängen än väntat. Började idag att jobba kl 07:00 då jag sitter på ett av mina andra ställen, första gången sen i början av sommaren.
När jag körde ut från tomten så insåg jag att det var en härlig morgon, frosten är fin. Även om det är kalt så är den mysig på nått sätt. Jag hade iofs tur idag och inte behövde skrapa rutorna, gissar att det var för att jag stod under trädet så att kylan och blåsten inte kom åt bilen riktigt och kylt ner bilen helt.
Lyssna på gammala godingar i sterion och sjöng med, en bra morgon.
Kan det vara för att jag är super glad - skulle vilja kalla det lycklig.
För i mitt liv händer det grejor! Som ni vet finns det redan mycket negativa inslag men dom posetiva väger änsålänge över! Wiiie!

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att läsa. Skönt att livet totalt går på plus.

    SvaraRadera
  2. Ja totalt är nog inte rätt ord men det bra överväger det dåliga.
    Jag är glad för det. Men är forfarande jobbig saker att ta itu med.
    Hur är det med dig?
    Trevlig helg!

    SvaraRadera