torsdag, oktober 22, 2009

Denna torsdag

Efter jobbet var jag och hämta lite saker min lägenhet, och fixa med posten... räkningsdags igen.

Sen åke jag och köpte fika på sveas bageri krämbulle cola/kaffe-boll och varm choklad med masmelos.
Åkte ut till söderhavet, som det kallas fast det är en liten sjö. Mysigt, lungt och skönt. Dast lite ruggit ute mulet och blött i luften fast inte regn.
Härligt att träffa henne igen.

Sen var det hem och greja vidare...
Pysslar och donar hemma, viker in kläder i garderoberna och fixar med linneskåpen... Funderar på att sy lite. Tänker på mormor, min pyssliga händiga duktiga mormor! Hoppas du ser mig och är med mig nu! Kram till älskade mormor!

1 kommentar:

  1. @Nillano

    Ledsen att jag varit så sen att svara, men jag har tentaperiod...
    Nu börjar det i alla fall bli spännande! Jag är definitivt med på att samarbeta. En projektgrupp låter superbra.... Tror du man kan arbeta via nätet? Det vore en spännande grej att prova och jag tycker det skulle vara ett passande arbetssätt då vi pratar om sjukdomar som skapar problem för människor att ta sig ut! Kanske kan bli ett litet nät-pilotprojekt?!

    Jag är medlem i RMT, jag kan skriva en liten notis till dem med lite tankar och funderingar kring detta ... Vi kan väl börja med att vi båda börjar kolla omkring och undersöker lite olika vägar att ta oss an detta och sedan återkopplar på något lämpligt sätt!

    Adda mig gärna på FB och bjud gärna in till gruppen - ju större nätverk desto bättre! Jag har lite svårt att få engagemang från folk tycker jag ... Kan inte riktigt förstå varför dock ... så vi är inte så många i Kistan-gruppen än. Det finns ju andra sidor på FB som kopplar till IBS men jag ville ha en grupp där jag var skapare så jag kunde använda den som jag ville utan att trampa någon annan på tårna!

    Hoppas att vi hörs snart igen,
    Ann

    SvaraRadera