måndag, oktober 26, 2009

Här igen!

Oj, ser att jag inte skrivit sen i torsdags. Hoppas ni ni saknat mig ;)

Fredagen, låt mig tänka: Jo då var jag i Katerineholm, var med och hämta pojkens bil som varit på lagning. På vägen hem var jag in till Factory Outlet i Vingåker och kika lite snabbt. Köpte en present och även två jeans till mig själv. Skulle inte köpa några pga ekonomin, men är ju verkligen så att jag bara har ett par som jag kan knäppa bra och så sen operationen. Så när jag hitta två Levis jeans som var låga i midan och passa bra så slog jag till, detta för att dom kosta mindre tillsammans än ett par i butik hemmikring. Bra med outletbutker! Så nu ska jag bara jaga på jeans tråd så jag kan sy upp längden på benen då jag alltid får sy upp mina jeans.
Ska även leta på björntråd för att sy mina jobb byxor, det får sys och bättras på hela tiden.

Lördagen, då var jag på rally. Odenssvängen, vid Asker/Odensbacken. Kallt regning lite blåsigt och ja inge rally väder. Var kvar på en sträcka men sen blev det hemåt. Zeke fick bada när han kom hem då han var riktigt skitig efter allt bus ute på åkern och grusvägen, stänkskärmar på vovven vore inte fel ;P
Jag somna när vi kom hem, la mig i sängen för att värma mig och vips så sov jag. Var nog behövligt. Sen grejades det lite och blev film på kvällen, en av Johan Falk filmerna. Sugen på att se den andra nu!

Söndagen, var det plock och så hemma innan det bar av till lägenheten för att hämta ett lass. Så nu har flytten börjat mer på riktigt.
Ska dit nån dag i veckan och fixa med tomten/plätten, den beöver höst städas. Och så ska det packas och rensas saker för att flyttas ut.
På kvällen blev det att vi började med en film till, minns inte nu vad den heter men den där han föds som gammal och blir yngre.

Idag är det då måndag, det är jobb och den började så där. Allt funkade inte riktigt som det skulle, men ordna sig så nu är bra igen.
Så bara att jobba på =)

Hoppas ni haft en bra helg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar