fredag, oktober 02, 2009

S-A-M-B-O

Wiiiiiieee!!
Jag ska bli sambo, men min älskling!
Är så otroligt glad!
Livet levs!
Flyttar till hus, till orten där jag växt upp. 10 år sen jag bodde där.
Nu är jag tillbaka :)
VVV =
Volvo (x2) - Villa - Vovve (och 2 katter)
Hihi.
Slutar jobbet om en halvtimme, då ska jag bara upp och faxa en ledighetsansökan till personalplaneringen (för helgen då UngILCO träffen är.
Sen hem och byta om för att åka och äta middag och fira Mickes mamma på födelsedagen.
Trevlig helg på er!

11 kommentarer:

  1. GRATTIS!!!
    Vad förvånad jag blev, det var snabba ryck! Men känns det rätt så gör det!
    Kram

    SvaraRadera
  2. oh va kul :) vart e de nånstans!?

    Kramis och hopas du får en bra kväll!!

    SvaraRadera
  3. shit då, sambos! grattis!! vad roligt=)

    SvaraRadera
  4. Hellie: Ja med tanke på våran utveckling så känns det otroligt rätt och verkligen något att sattsa på. Flyttade ju till min nuvarande lgh i februari så har varit lika många månader här som själv i lghen, i lgh har jag på fyra månader sovit 5 nätter 2 själv och 3 tillsammans med M detta för att vi ändå varit på den orten. Så dyrt ställe att ha stå.
    Man kan inte leva livet för att allt ska gå snett, detta känns helt rätt!
    Men förstår att du blev förvånad. Men vi har inte heller pratat så mycket sista tiden.

    Kickan34: Tackar, ska bli super härligt! *pirr pirr* Är inte många mil fårn där jag bor nu.

    Sanna: Tack vännen! Ska bli super skoj, är sååå glad! När kommer du hem igen, hur länge hade du förlängt? Jag hade fått läkartid men ringde upp och fråga varför och avboka den igen. Ha det bra Kram

    SvaraRadera
  5. Åh så roligt! Man vet ju när man träffat den rätte.

    SvaraRadera
  6. jag förstår det :) så glad för din skull!
    jag har förlängt året ut än så länge, men jag kommer hem nästa vecka redan. sjukskriven, å op den 13:e :) (men det kanske du redan hört?)
    ja jag läste det! förstår att du tvekar. men det känns väll bra å få höra av sig när/om du känner att det är dags! kram

    SvaraRadera
  7. Vad härligt att höra!Grattis till det! Hoppas att det kommer att gå jätte bra för er!:-)Kram /Stina

    SvaraRadera
  8. grattis tjejen! fan vad kul att höra! är glad för dig!

    SvaraRadera
  9. Tack till er alla! Kram

    SvaraRadera
  10. Grattis!! Jag märker att jag har lite att läsa kapp här. Vad kul att det går bra för dig nu!!! ;)

    Om du har lust… Var med i nomi­ne­rin­gen till vec­kans blogg hos mig… http://jonashsvensson.se/2009/10/03/tavling-veckans-blogg/

    Ha en bra dag!! Kramar

    SvaraRadera
  11. Grattis, va kul!! Vet hur det känns; har ju bara varit "riktig" sambo i 3 månader, men det är snart 1 år sen vi träffades:)...då ska jag fixa nåt mys! kram kram och lycka till!//Cicci
    PS: Idag är det 29 dgr utan kortison! *jublar*

    SvaraRadera