fredag, januari 08, 2010

Tack!

Tack mina kära läsare, idag när jag loggade in på bloggen så hade jag fått 5 kommentarer. Underbar känsla! Var länge sen det var så många på en gång.
Jag älskar kommentarer, blir så glad och det ger mig sån energi kick.

Idag ringde klockan 04.15 och slutade jobba 16.00, 11 timmars pass. Imorgon skulle jag kört 12 timmars pass, men är ledig. För jag och Micke ska på vännernas bröllop, super skoj. Härligt att snön ligger vit och det är bra vinter väder för vinterbröllop. Inte var dag man är på bröllop. Är vännerna Stefan och Angelica som gifter sig.
Lyck önskningar till er!!

Söndag blir det jobb, 06.00-18.00, så då vet man man man gör den dagen... Hoppas inte kylan biter tag som nu bara... och att det inte blir för många strömavbrott. Har ju nämligen larmjouren, fastighetsjobb, rondering, bilvård... ja allt själv.

Sist jag kolla termometern stod ute delen på -26 grader, BRRR!!

7 kommentarer:

  1. Hoppas du hade det kul å brölloppet och att detinte blir för många larm på din förskräckliga söndag.

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för att det blir få larm för dig i morgon!

    SvaraRadera
  3. Ensamma mamman: Tack för dina lycka till, värmer!
    Bröllopet var fantastiskt fint!! Riktigt vackra!
    Morgondagen skulle ju bli kylig, brrr... blir en kall dag ute.

    Anonym: Tack för ditt lycka till!

    SvaraRadera