måndag, januari 11, 2010

Gympan

Gympan gick bra och det var jag och tanterna :D Men skoj... Det var mer lätt gympa, så på torsdag ska jag moster och en kompis gå och testa aerobic. Det är på samma ställe. Kan va bra, vore kul och bra om man hitta något här på orten som passar i tränings form, så man gör nått och slipper åka mil för att träna dyra saker.
Ska bli kul.
Men kändes verkligen att jag inte tränat sen långt innan min operation. Några övningar var jag försiktig med, vill inte gå på för hårt när det gäller magen. Vill träna upp den lite förts. Kände att jag gjorde övningarna fast jag inte rikgit orka, så ska lyssna mer på min kropp nästa gång.
Aerobicen är mer fys än det som var idag, det är bra! Behöver flåsa lite!

3 kommentarer:

  1. Bravo! Önskar att jag hade samma företagsamhet!

    SvaraRadera
  2. Anonym: Jag är inte å företagsam egentligen, men ibland får man sina ryck :D

    SvaraRadera
  3. Du är verkligen så företagsam. Önskar att jag hade lite av det. Ska nog försöka bättra mig.

    SvaraRadera