tisdag, januari 19, 2010

Oj insåg just att jag inte uppdaterat sen i fredags... kan meddela att orken har kommit tillbaka lite, fast är nog en sån tid som gör att det blir lite segt och trött så här års.

Helgen var bra, hade taco kväll och basta med pojkvännen och några vänner.
Gick och duscha när termometern visa 97 grader, men grabbarna satt kvar till 107 grader :)

Var fack möte helgen som var också då var där och språkade.

Annars har det varit som alla andra helger, pysslar och donar.

Jobbat måndag tisdag och har varit sega dagar, det känns som allt rullar i ett ekkorhjul.
Får försöka hoppa ur det för en stund, innan man helt snurrig.

Hoppade över träningen igår, kände väl att jag borde ha gått men hade just fått beskedet att banken är stenhård gällande handpenningen gällande husköp.
Och så skyller jag lite på att det kan vara bra att ha lite längre villa då det var första veckan jag träna ordenkligt sen operationen.
På torsdag är det aerobic igen, då ska här tränas!

Idag efter jobbet har jag gjort husållsysslor, läst några sidor i boken jag börjat på nu. Den fånga mig direkt!!
Har gjort chokladmuffins... Imorgon kommer nämligen vännerna C och M för att hälsa på. Dom har inte varit här sen jag flytta, är ju ett tag sen. Men tiden rinner iväg, var nog mest jag som var upptagen. Fanns inte mycket tid över mellan flytt, nya arbetstider ILCO arbete fackarbete.

Nu när jag greja med allt, la fram uniformen, gjort frukost mackor och matlådan är klar. Så får jag en känsla av att jag måste kolla på mitt schema... Tar fram det och inser att jag inte jobbar imorgon, kollar kalendern och ja vist, jag har skrivit fel. Ledig imorgon och tor sen jobbar jag fre lör och sön. Helgen räddad med 12 timmars passen.

Nog för mig nu, nu ska ta kväller.
Trevlig kväll alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar