fredag, januari 15, 2010

....

....Rejält trött. Vill ha ork och energi!!

2 kommentarer:

  1. Hejsan

    Hittade precis din blogg och tänkte jag skulle börja läsa den. Det är nämligen så att min pojkvän har ulcerös kolit, så det vore kul att läsa hur du klarar av sjukdomen också.
    En dag när klockan är något mindre än vad den är nu så tänkte jag att jag ska läsa igenom din blogg mer noggrant så man kanske får se hela resan.

    Ha det bra
    Sarah

    SvaraRadera
  2. Sarah: Hej! Super kul att du hitta den! Googla du? Välkommen hit!
    Det är vanligare än man tror att vara sjuk i tarmsjukdomar. Det har verkligen märkts sen jag opererade mig, vyarna vidgades ännu mer då.
    Hur mår han med sin sjukdom?
    Hoppas du får intressant läsning. Du kan nog få läsa en hel del. Jag har inte gått tillbaka nått själv men hade innan en annan bloggsida som jag tog med mig delvis av inlägg ifrån. Men i början ska min sjukdomshistiora finnas sammanfattad, sen rullar resan igång. Började blogga efter min operations tid.
    Har du frågor funderingar kommentarer tankar eller ja vad som helst, så skriv. Jag vill finnas här för andra både sjuka anhöriga, intresserade... alla.
    Hälsa pojkvännen och ha en bra kväll!
    Hörs förhoppningsvis igen.
    Ha det toppen!

    SvaraRadera