måndag, juli 12, 2010

Så fina!

Dom var sååå fina på bröllopet... otroligt vackra! Så skoj att få dela dagen med dom! Tack!

Dessvärre har jag blivit stucken på foten, så har haft ont i foten, kliat och svidigt samt jätte svullnad hela helgen. Har pratat med vårdcentralen idag och det ända jag kan göra är att tvätta med alsolsprit som hjälper att hålla rent och ner klåda och det som svider. Så kan jag ta allergitablett. Får hoppas det går över snart, då jag har haft det hela helegen.

En vecka kvar sen är det semester :) Längtar.

Idag hade jag vännen E på besök så när hon kom bjöd jag på en nu variant av blåbärs paj, super god!

Förövrigt smälter man bort i värmen men är underbart med en rikgit sommar! Gäller bara att dricka ordenkligt!!










Ps. Lagt dit en bild på mig och M i inlägget som heter 1 år. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar