söndag, juli 25, 2010

Besök

Hej, länge sen jag skrev nu.
Vi har semster, grejar och pysslar. Byggt bort gamla sopprumet vid garaget med ny panel och köpt färg till huset, så nu är den testad där. Behövs verkligen målas. Synd det regnar nu bara.
Blev även färg till grunden och fönstrena i grunden, vit fönsterfärg till övriga fönst och massa fönstekitt, så här ska det fräschas upp.
Skulle behöva klippa gräset men det regnar så det får vänta :)
I torsdags kväll kom Elsa med tågat och jag var och hämta henne, kvällen spenderades här med mat och runvandring ;)
Fredagen var det shopping i stan och lite annat. Lördagen spendera vi i outlet butik där vi handlade flitigt. Bra priser, gillart! Sen blev det att fixa och dona inför den spontana grillkvällen som blev på kvällen, baka äppelpaj och lite sånt, mummsigt värre!
Så var fullt hus tills idag, tur vi har stort hus då det blev tre natt gäster till.
Idag är det mest slöande, då det rengnar och bara är 12 grader *burr* Vill ha 30 ;) Gillart bättre, men idag får man tillåtelse att slappa, men jag ska nog iaf ge mig på att måla sidorna i trappen, känner att jag vill det ( sånt är bra när man känner att man vill )
Hoppas resan hem fick bra för dig Elsa , jätte skoj att du kom hit och det blev av, vi vet ju hur man är. Du är välkommen när som och du har ju eget rum. Riktigt trevligt och vi kommer gärna ner till dig när tiden visar sig. Hälsa kissen. *kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar