fredag, juli 02, 2010

Lite av planerna och händelser framåt...

Jobbar. Underbart väder och snart är det helg :)
Sägs att det ska bli tropisk värme i helgen, vore ju underbart.
Har en bra helg framför mig. Marknad och 30års fest.
Ska försöka planera in en dag som det blir loppis hemma hos oss också, men innan dess måste det packas upp lite mer och se vad som kan gå att sälja på loppisen. Mycket är nedpackat och står i källaren.
Jobbar några veckor till och sen semster, jag har sagt det förr men säger det igen: min första, underbart!
Får besök av vännen Elsa! Ska bli så otroligt skoj att träffa henne var länge sen. Och dom gångerna har det varit då man åtagit sig föreningsuppgifter. Men nu är det lungt och skönt och vi ska semestera i länet. Kan tänka mig att det blir att vis Askersund, Örebro, Nora. Gamla stan i Wadköping. Lite olika badplatser :) och massa mera. Ska kika om det händer något sepcellt i aktivitetsväg.
Några förslag som kan göras i Örebro län så säg till... Man blir ju lätt hemmablind!
På tisdag är det en speciell dag! Då är det min och Micaels 1 års dag. Tycker det låter/känns lite. Då det känns som att det varit vi längre, jag är sååå otroligt glad att jag träffat honom och att han förgyller min vardag och mitt liv. Verkligen mannen i mitt liv! Puss på dig älskling!
Blir att åka och leta slips till M för bröllopet som är v 27 och så ska jag ha tillbehör och underkläder till klänningen jag köpt. Så det blir att åka en tur till shoppingcentret Marieberg, blir nog måndag eller så.
Väntar på att lillebror E ska ta och komma hem till oss med en bil och inte en traktor, han har nämligen fått körkort och letar nu bil. Så roligt för honom.
Vi har pratat lite lätt om att åka till sommarstugan i sommar med han och tjejen. Men det var länge sen, får ta och se om det skulle kunna vara aktuellt fortfarande.
Känns som det skulle kunna vara en bra dag att ha loppiset den 17/7 för då har vi inte något mer än en 30 års fest inplanerad. Så på dagen innan där skulle sitta bra kanske, ska se vad M känner för det.
Ne nu är det kaffe och kaka time här...
PS. tycker det var dåligt med kommentarer på förra inlägget är ändå ca 30 stycken som varit inne på bloggen sen dess. DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar