onsdag, juli 07, 2010

1 år

Igår firade jag och älskling 1 år.
Ett år som gått fort men ändå känns det som att det är mycket längre tid. Det bästa året för mig. Hänt mycket, rikgit mycket.
Är så glad att du kom in i mit liv älskling!

Båda jobbade förmiddag så efter jobbet åkte vi till stan, gick på massase och spa behandling och så åt vi i solen på uteservering. Otroligt härligt!

Fick ett jätte fint halsband av M som jag gillar super mycket! Tack!

Jag hoppas och tror att det kommer fyllas på med år och fler år, massa år!
Älskar dig M!! PUSS!

4 kommentarer:

  1. Mysig dag ni hade :D Grattis i efterskott kram på er båda...

    SvaraRadera
  2. Emma: Mm, de var super mysigt :) Tack tack. Vi ses nån dag så kan jag krama på fasters guldklimpar :) kram

    SvaraRadera
  3. Tänk vad livet kan förändras, så härligt för dig. Och även för M förstås.

    SvaraRadera
  4. Epsilon: Ja tänk, livet förändras ofta men inte till så här bra!! Lycklig. Kramar

    SvaraRadera