tisdag, juli 13, 2010

Åska och AC

Idag har det varjit rejält kvavt, åskan och ösregnet kom till slut... Skönt att det rensa ur luften lite.
På torsdag kommer ac ´n hem, tur man har en karl som köper billigare sånna från jobbet :)
Fredag börjar min semseter, den längsta jag haft någonsin... dom andra har inte varit på mer än några dagar och då blivt 7 sammanhängde lediga dagar. Detta år är jag ledg 3 hela veckor, lyxigt värre.
Blir en del födelsedagskalas bröllop långväga besök och så klart ska vi greja med huset, här finnns det att göra.... minst sagt.
Ska umgås slappa och mysa med min underbara sambo så mycket det bara går mellan allt :)
Nu ska jag äta lasangen jag just till lagat, till det har jag ett stort glas mjölk gurka och egen odlade tomater, smakar riktigt gott! Får se om det dyker upp en och annan gurka i växthuset också så småning om. Mjölken bir svår att fixa, har inte tänkt skaffa nån ko nämligen :P

1 kommentar:

  1. Just nu kommer det en regnskur här men ingen åska. Tycker faktiskt att fet är skönt att det blir lite svalare. Ha det bra,

    SvaraRadera