fredag, juli 09, 2010

Bröllop

Imorgon är det bröllop, ska bli skoj!
Ne det är inte vi som gifter oss. Det är M´s barndomskompis. Så imorgon går bilen mot Trollhättan.
Ska bli skoj att träffa alla men även massa nya människor.
Har inte testat kläderna ihop ännu, men vi hoppas att det blir bra och att vi inte missat att köpa in något... Så klart också att vi ser hela och rena ut :)

På söndag blir det att greja och dona lite här hemma. Sen är det en arbetsvecka kvar innan det blir semester. Jag jobbar dag 5 dagar och M jobbar kväll 5 dagar. Men från 22:30 den fredagen har vi tre veckor semester tillsammans! Underbart.
Vi får besök av vännen Elsa och så ska vi på ett bröllop till en vän till mig som gifter sig och så blir det 30 års kalas... och ja jag vet inte allt i huvudet vad som händer.
Blir mycket att greja med här hemma.
Fast hoppas vi får nån tid över till lite spontan tripp någon stans... Märks. Alla pengarna går ju till det vi gör här hemma också, men nått som inte kostar så mycket.

Trevlig helg alla!

2 kommentarer:

  1. Jaa! Nu kommer jag snart!! Jag har hämtat ut mina biljetter och jag ser så framemot det! Har redan börjat tänka på packningen. ;) KRAM!

    SvaraRadera
  2. .: Underbart! Ska bli så skoj. Vi hoppas vi är klara med trappen då, den slipas just nu och ska lackas, det ska vara tre lager :D Så ska slipdammet som tarsig in precs överallt städas bort. Ska bli så skoj att få besök av dig!
    Hoppas det är bra annars?! Kramar

    SvaraRadera