onsdag, juli 14, 2010

Midi

Måste bara blogga om detta då det är AS läääänge sen som jag hade en annan stomi påse!!
Säkert över ett år sen. Har alltid kört med SenSura mini (sen jag fick den) men idag satte jag dit en SenSura midi. Inte för nån speciell anledning, mest för att jag skulle testa skillnaden då den är större men också rymmer mera. Det kan va bra nu när man dricker så mycket och det bildas lite mer luft. Men kommer nog ta mini nästa gång :P
Vännen Elsa blogga förresten för ett tag sen om en ny SenSura (som jag förstod det) med två kolfilter, mycket intressant!
Googlade och hitta DENNA sida låter bra, den ska jag testa tänkte jag... får ta och maila min stomiterapeut.

Ser att Coloplast har ny webbplats, nice... märks jag inte haft tid att kolla runt och hålla mig helt uppdatterad :P HÄR hittar du den nya sidan.

Ne nu är jag ny duschad bytt bandage som ni vet och ska gå ner i källaren och sova.. Imorgon kommer ac´n !

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar