tisdag, juni 15, 2010

Tisdag

Jobbat 05:30-14:00, hem och umgicks nån timme med min gubbe innan han åkte till jobbet. Gick en timmes promenad med Zeke. Lagat mat, blev egengjord potatismos och spätta. Av moset som blev kvar gjorde jag potatisbullar/potatisbiffar (vad man nu vill kalla det) Så nu blir det bara att göra tillbehör till dom imorgon.
Tänkt göra lasange någon dag, men får se när det kan bli.
Eldar och har duschat.
Vaknade för en stund sen på soffan, lite snopen att jag somna. Kroppen är nog rätt trött.
Önskar att vi var klara i gamla huset nu får väl städa där imorgon en väng.
Men efter jobbet blir det Askersund och hämta ut paket som är skickat med DHL och ett i Hallsberg som är skickat med Schenker. Suck. Men får väl ta en glass vid hamnen i A.sund då blir jag glad :P vid fyra kommer vännen och hennes son på fika! Ska bli sko att ses.
Nu ska jag greja med nått...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar