torsdag, juni 03, 2010

Shopping

Varit och shoppat idag :) Sååå skoj. Vattenspridare, vattenslang, mjuk gummi korg - typ till tvätt eller så, presenter, schampo närmare bestämt silver schampo och inpackning, Mygg/knott/broms/fästings medel (ett måste för mig, dom älskar mig... iaf myggen). Blev ett linne och en kjol med, bas/standard båda för 140 kr på H&M, En tröja på rean hos Cubus 50 kr. Så ja det blev en del för tvåhundralapparna. Köpte en WC skylt i plåt liten för 10 kr hoppas han också vill ha en sån. Vet inte om det var den snyggaste men tycker den funkar, blev en fånga bi/geting skål med (eller vad man kallar dom) och så två stora mygg ljus (ja ni hör anti flygkryp hos oss). Jo just bev en sån där nätkupa man har över fika bröden en vit stor, kommer säkert behövas... trotts alla tappra försök på att få bort flygande djur :P

Köpte med ett studsmatte skydd/staket till Pernilla och syskonen, så nu har jag det ligger i bilen tills vi ses igen :)

Blev också ett hjärta med ord på "Kärlek" Som jag ska ge till min Älskling!

Skulle tvättat bilen idag tänkte jag och forsätta skrapa plattorna på baksidan, men icke. Klockan är ju redan nio. Fast jag är ledig imorgon så blir det nog en tid kväll...

2 kommentarer:

  1. Hej gumman!
    Svarade på det du skrev i min blogg!
    Vad mysigt att ni har ett eget ställe och att ni börjar få ordning på dig!

    Så glad att du hittat honom, du förtjänar verkligen att vara lycklig!

    Saknar dig! kram

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Tack för dina ord!
    Saknar dig med! Kramar

    SvaraRadera