fredag, juni 18, 2010

Snart helg

Nu är det snart helg slutar halv fem, då ska jag till Kumla och lämna Återvinning och pant. Lämna in cykeln för lagning och service. Förbi Apoteket för att hämta ut mina hjälpmedelskort och recept.
Hem och greja med det som behövs. Imorgon blir det trimning och klippning av trädgården i gamla huset. Så det är i ordning till det skrivs över till köparen.
Ska försöka hinna med kalas för syskonen, och en inflyttningsfest. Men dock om vi ligger bra till med det vi ska vara klara med.

Har ni för sommar planer?

4 kommentarer:

  1. Hejhej!
    Kolla gärna in min blogg och kommentera!
    Svarar alltid;)

    SvaraRadera
  2. Sommarplanerna är STORA. Jag vill bara ha det gott och hänga på stranden :)

    SvaraRadera
  3. Amanda ;dd: Hejsan! Kul att du titta in. Ska kika in hos dig också. Svarar även jag på alla kommentarer, så kika gärna in igen.

    SvaraRadera
  4. Itch: Låter underbart och helt rätt!!

    SvaraRadera