onsdag, juni 23, 2010

Snart midsommar

Idag fick jag sovmorgon, då jag jobbar eftermiddag idag och imorgon.
Snart kommer rörmokaren hit :)

Igår hade vi Karin här, alltid så kul att träffa henne och det så skönt att prata med henne.
Tack för att du är min vän gumman, du betyder mycket för mig!

Efter jobbet slank jag förbi Kumla och hämta ut cykeln jag hade haft på lagning. Blev 560 kr för att laga allt i mitten på bakhjulet, men nu funkar den igen och det låter inte från bakdäcket :)
Var in på ICA Maxi också, sprang på jätte fin färsk lax den slank ner i korgen och efter at dn tillagats på grillen och serverats med färskpotais gräddfil med gräslök sallads blandning citron blev det en kanon middag.
Efter det blev det jordgubbar, är såå gott.

Det börjar komma jordgubbar i vårt land nu :D Så finns nog ett parstycken till midsommar.
Om inte skatorna äter upp dom *grr*
Ska bygga nät över landet nu i dagarna.
Igår lämna vi det gamla huset, så nu är det köparen som flyttar in där. Skönt att äntligen vara klar med det. Men klart det känns lite konstigt när man tittar bort mot det :)

OJ, nu skrivand stund då kom de ett rådjur och sprang över trädgården :P

3 kommentarer:

  1. Trevlig midsommar tillönskar jag er.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Och snart slutet av Juli, längtar!! :) KRAM

    SvaraRadera
  3. Epsilon: Tack rara du! Hoppas ni haft en toppen skön midsommar?! Kramar

    .: Ja också, ska bli så otroligt kul. Så härligt med bröllop, och plus är det när man får träffa alla :) Kram

    SvaraRadera