onsdag, april 28, 2010

Vår!

Urs vad jag känner obehag när man särbehandlar folk inte tar folk på rätt sätt och behandlar folk så att man inte kan vara sig själv, utan måste stå till svaras hela tiden.

Nog om detta.

Igår var jag hos tadläkaren, röntgen bilderna såg jätte fina ut och så putsa jag dom och fick flour på borstat :)

Efter det var jag och älsklingen och köpte färg färg och åter färg, en WC sitt ring slipmus som kommer vara bra till trappen och en del andra tillbehör.

Är så roligt att pyssla med vårt hus :) Känns kanon att vara hus ägare och jag lever på kärleken våren och allt bra just nu.

Magen mår så där. Börjat få lite ont och speciellt runt stomin, tendenser till brock kan misstänkas =(

Ha det toppen alla!! Nu ska jag ut med Zeke och sen till huset. Golv mannen kommer och kollar på våra trägolv som ska slipas och behandlas!

Vår hälsningar från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar