onsdag, april 14, 2010

Pirrigt

Såg att jag inte skrivit inlägg sen den 8e, fy på mig ;) är det någon som har saknat mig?
Fredagen var det jobb och så var några och kolla på huset. Lördagen blev det ett fyra timmars möte med facket, där det gjordes mycketval m.m.
Söndagen var vi i Motala, hälsa på vänner fikade i solen åkte och lasta på pannan vi köpt där. Åkte bort till Strömen vid naturreservatet och gick prommenad. Zeke gillade det också. Vi med, blommor som slagit ut, var jätte fint!
Åkte små vägar över Godegård och Mariedamm och kolla naturen.
Måndags var det jobb, efter det optikern där jag fick kolla om ögonen då jag såg konstigt med dom nya glasögonen och så har dom nya bågarna inte varit nått bra fick prickar/utslag på näsan av bågarna och så var dom tunga så jag fick ont. Sluta med att jag lämna tillbaka dom.
Efter det var det massage, köpte med en blomma till henne då min massör hade födelse dag. Var första gången jag inte hade massa knutar och onda ställen. Känns bra!
Bokade tandläkar tid, var för länge sen jag kika på tänderna. Så nu blir det rubbet. Kontroll, röntgen, slipning (eller vad det heter) flour putts. Allt för 300kr tycker jag är bra.
Gick till stadbiblioteket och lämna tillbaka lite böcker jag och Micke hade lånat, hade lånat en hel del bygg/renoveringsböcker toppen att kunna låna sånt, kosntar ju en del att köpa sånna.
Jobba dag igår och idag blir det kvälls pass, slutar 00:48 får hoppas det går bra. Länge sen jag körde dom passen. Imorgon blir det kväll och då blir det till 01:18.
Mina planer för helgen verka gå i hop sig: Fredag Hallsbergsmässan 12:00 gå och se Agneta och Tobias från Lats Dance. Och lördag Hallsbergsmässan igen, 11:00-12-00 gå och se Tomas Danielsson "stress dokor" efter det blir det ILCO Örebro läns möte och bland annat ska jag föreläsa/informera om IBD projektet.
MEN det största som är på tapeten nu och som är så PIRRIGT är att vi idag kommer få besked om vi får detta hus sålt och om vi då kan köpa det andra huset.
Så ikväll vet vi alltså om vi är nya hus ägare - Tillsammans :)

3 kommentarer:

  1. Men så spännande! Hoppas det går vägen! Och grattis till vettig tandläkarkostnad. För mig går det på 750. Minst. B

    SvaraRadera
  2. Läste på Facebook. Så himla roligt att det gick vägen. Förstår att ni är jätteglada.

    SvaraRadera
  3. B: Det gick vägen, så nu är vi hus ägare. och jag för första gången. Känns unerbart!! Mm tandläkaren är inte billig. Men jag har turen att en som jobbat på folktandvården har eget spaföretag och även tandhyginist. Så hon är billigare men med samma kvalitet.

    Epsilon: Super skoj att det gick till slut! Mm vi är lyckliga som bara den :)

    SvaraRadera