söndag, april 18, 2010

Hus

Idag har vi haft bådas föräldar här och varit i huset och kollat, ätit mat på inglasade altan i solen och haft det super trevligt. Jag och Emmelie var nyss och kika på huset... Har inte tillträde än men har så vi kan mäta och sånt. Sååå sugen på att flytta nu... men har mycket att göra. Massor!
Ska ju packa och rensa allt i dethär huset också... blir fullt upp.
Skönt att jag har semester denna sommar iaf, hoppas en blir beviljad bara. Blir första året då jag har semester sen jag gick i nian (har valt att jobba dom andra sommrarna och efter som jag inte har heltid så är det sommaren man har chans att jobba heltid. Men nu har jag sambo och nu även hus så då är det semester som gäller, för då kan man ju semestra med sin älskling :) Men blir nog mest med huset för oss... Längtar till att sätta tänderna i det nya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar