söndag, april 18, 2010

Pratat inför grupp

Dagen börja med mässa på orten, prata lite med sotaren securitas direkt larm och lite annat ;)
Sen blev det stan för att gå på årsmöte med ILCO, träffade Anna, var skoj! Tyvärr hade jag lite brottom då jag harde fullt upp under dagen så fick lämna mötet tidigare.
Jag var där för att bla prata och berätta om IBD projektet. Tog även upp förmånerna/sammarbetet som jag ordat med en spa/tandhygenist i stan samt ang att vi i ILCO Örebro Län startat en facebook grupp som heter just: ILCO Örebro Län.
Gå in och bli medlem om ni tillhör den :) Annars finns det en som heter: ILCO, som är för hela riket.
Efter det blev det att hämta kartonger och köpa cykel, så nu har jag en 5växlad damcykel. Röd, mycket nice!
Så om det inte blåser storm imorgon ska jag ta mig en tur.
Efter en lång kväll blir det nu sängen... godnatt mina vänner!

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag hittade din blogg när jag kollade runt lite om ileostomi & skulle gärna komma i kontakt med dej.. Har nyligen, för tre veckor sedan, fått ileostomi & klarar det knappt.. anna_henningson@hotmail.com, Mvh Anna

    SvaraRadera
  2. Vilket flyt du har!! B

    SvaraRadera
  3. Anna: Hej! Kul att du fann min blogg och att jag kan va till hjälp. Mailar dig så hörs vi vidare den vägen. Hjälper dig hjärna om jag kan!

    B: Mm ibland måste man ha det med :)

    SvaraRadera