tisdag, november 03, 2009

Utbildning

Dagens utbildning inehöll självskydd och handfängsel utbildning, så nu har man uppdaterat den, var ju 1.5 år sen sist.
Stärker självförtroendet en hel del att klara den. Jag var dock inte med och agerade "brottsling" när det var att ligga på mage och annat, annars gjore jag allt och fanns inget gräpp som jag inte kunde göra.
Det stärkte mig även detta. Och att jag bytte om, i omklädningsrummet utan att bry mig om att jag visade påsen :)
Många steg idag och detta stärkte mig!!

Nu kommer snart vännen S.

Jag ska läsa lite i utbildningspärmen. Imorogn är det praktiskt och teoretiskt prov.

4 kommentarer:

  1. hej igen nillan

    har skrivit till virrhuvet men inte fått något svar angående bandet :( Finns där något annat sätt att kontakta henne än att skriva en kommentar?
    Mvh Jossan

    SvaraRadera
  2. Jossan: Hej! Hon håller på och flyttar så kan vara därför. Hennes uppgifter står på ILCOs hemsida, länkar den här: http://ilco.nu/ungilco/kontaktuppgifter-till-ungilco/
    Hoppas allt är bra annars? Kram

    SvaraRadera
  3. nja de har varit bättre. eftermiddagen har spenderats på akuten där dom tyckte jag va ett för komplicerat fall så jag fick ketogan o även med hem så jag skulle klara mig tills mag o tarm tog över idag torsdag... men men får se vad som händer men inte meningen man ska ha så ont så man knappt kan andas emellanåt.
    hur har du det?

    ok kollar länken.
    kram

    SvaraRadera
  4. Jossan: Nej så ont ska man inte ha! Hoppas du fått kontakt med Mag o tarm nu! och att du får hjälp.
    Här är det bra i snön... Jobbar för fullt. Imorgon blir mitt första kvälls pass på bra länge.
    Krya på dig nu! Kram

    SvaraRadera