måndag, november 02, 2009

Närmaste framtiden

Går just nu 3 dagars utbildning med jobbet.
Sen är det jobb dag torsdag, kväll fredag ledig lördag och dop söndag.
Utbildnings vecka hela v 46 och befinner mig då i Stockholm.
Lördgen är det släktträff och är på resande fort. Söndagen ledig.
Veckan efter det vanligt med jobb och även LänsILCO möte och massage. Samt flytt!! FLYTT måste vara klart innan helgen är slut där, för sen har jag ingen mer tid då det är massa jobb och sen blir det Stockholm för att träffa UngILCO.
Sen är det december min älskling fyller år. Blir en till utbildnings vecka i Stockholm och sen är det familjemedlemmar som fyller, samt att försöka julhandla lite. Sen är det jul. Som även innehåller jobb, nyår lika så.
Jag Längtar till nästa år?! Hoppas det blir lugnare.
Är glad om det enbart blir jobb och prjoektarbeter och massa mer fritid med älsklingen än vad det varit hittils!
Han jobbar ju även två skift så det blir ju lite lite tid tillsammans som det varit senaste tiden.
Med detta inlägg vill jag verkligen inte klaga, var bara tvunngen att skriva av mig, känner mig lite stressad.
Känns nog lite bättre när jag blivit av med lägenheten, då försvinner ju några stenar av olika katogorier, massa att göra samt kostnader som är onödiga.
Är så kär och så otroligt lycklig! Att bli sambo är bland det bästa som hänt mig just nu! Älskar dig!

4 kommentarer:

  1. Det kommer att bli bättre! Bestäm dig för att göra det du själv vill, inte allt det andra vill att du ska göra.
    Ha det bra

    SvaraRadera
  2. Hej gumman! Härligt att se att du är sa kär! (och galen) . Det känns dock lite som att du redogör lite för allt du gör. Att det är mkt är bra - det gör att du utvecklas. Du sover oftast godare för att du är trött ocksa. Jag skulle vilja att du öppnar dig lite om festen. Vad tänkte du pa i val av utklädnad? Varför? Hur festar man med pase? Det kanske intresserar människor? KRAM karin

    SvaraRadera
  3. Hej! Lugn bara, ni kommer träffas mera nu när ni blir sambos, det kommer att göra att det känns mindre stressigt för dig. Så var det för mig iaf... Mina tarmar har hållit sig lugna i 8 veckor nu; det är 6 veckor längre än vad som var "normalt" de senaste 2 åren! Tyvärr fick jag börja med kortisonet i går igen, men jag tar bara en liten kortkur o hoppas att den hjälper. Jag har inte hunnit få så himla ont ännu och inte blöder jag än heller, men jag känner att det börjar krypa på med kramperna i magen så det är lika bra o mota Olle i grind..! Hoppas ditt liv blir mindre stressigt framöver o att du kan njuta av ditt nya samboliv; det gör jag! kram/Cicci (UC)

    SvaraRadera
  4. Epsilon: Tack för att du finns!

    Karin: Jag skriver i den mån jag har tid... får försöka göra mig lite mer utrycklig i inläggen. Jätte tack för tipset! Kram

    Cicci: Ha det kommer bli lugnare, även om jag bott hos honom sen vi träffades så blir det ju att man har alla grejor posten och inget annat att skönta om.
    Härligt att du trivs med sambolivet :)
    Skönt att dela allt med någon.
    Kram

    SvaraRadera