fredag, november 06, 2009

Fredag

Nu har man jobbat snart en timme, inte vardag jag jobbar kväll. Men slutar ju innan 24 iaf, skönt det.
Imorgon är planen att slipa utemöbler för att olja in dom och sedan vinterförvara dom, ska även hitta nått att att klä mig i under söndagen då jag ska på dop. Blir gudmor, första gudbarnet jag har. Lilla söta underbara Leo :)
Innan jag åkte till jobbet blev det mest pyssel, tvätta strök gardiner hängde upp dom. Denna gång blev det vardagsrummet, men behöver lägga upp dom för dom är hyffsat långa. Jag tycker det är synd att klippa av dom då det kan bli större fönster i framtiden...?!
Nej urs sån strunt jag pratar... Nog med det nu...
Hoppas ni har en bra fredag och helg i övrigt. Skvallra gärna om ni gör nått skoj!!!

2 kommentarer:

  1. Använd knappnålar, det går fortare än att sy.
    Jag ska resa på tjejträff. Eller snarare tantträff, ska bli kul.

    SvaraRadera
  2. Epsilon: Tack för tipset! Jag har alltid använt det men nu är det fluffiga tunga gardiner och känns och mycket tyg, är väl lätare med sånt där man strycker?! Nålar funkar kalas på panellängder. Ska testa mig fram och se vad det blir.
    Super kul med tjejtreff...eller tant träff som du ändra till ;D Ha det toppen!! Kramar

    SvaraRadera