torsdag, november 12, 2009

Långa dagar

Det är verkligen långa dagar här på kursen, så blir inte mycket annat gjort.
Middagen var lite senare idag, två rätters.
Idag har vi övat mycket och det är bra att få träna.
Satt idag och diskutera lite gällande olika yrkesuppgifter med en som min kursledare satt och prata med, denne jobba också som väktare. Kom in på detta med skyddsvakt (dom bär vapen) och att det inte var aktuellt för mig då bältet sitter fel, blev ju lite tokigt då jag personen inte viste vad jag menade med bältet.
Så idag har ännu en till fått info om min stomi, och med andra ord fått vetskap om detta med påse eller iaf blivit påmind om det var så att denna hade hört det.
Upprepningar är bra och väcker tankar, även det.
Måde inte bra i magen natten tis till ons, forsade vatten. Men inte första gången när jag är på hotell det blir så.
Är nog en blandning med både mat, saltbalans, vätska, rörelse/motion (då det är mycket stillasittande).
Men blev bätte redan i går eftermiddag.
Idag har det varit bättre men inte super bra... Blir skönt att komma hem och leva som man brukar ett tag!
Och gosa med min älskling, saknar honom så!

1 kommentar:

  1. Hej gumman, nu saknar jag dina blogginlägg. Kan du inte skriva "flytta med pase" - + ochminus med det? Är det ngt man maste tänka pa? Kram K

    SvaraRadera