tisdag, november 24, 2009

Länge sedan sist, men nu blir det lite text.

Hej på er!

Nu är det nästan en vecka sedan jag var här, allt för länge sen.
Jag har under denna tid gjort allt möjligt.
Jobbat, varit på massage. Vårstädat i trådgården (husets trädgård) med diverse sysslor, byggt upp hyllor i data rummet. Packat upp lite kartonger, blir riktigt bra tycker vi.
Finns mer att göra, men är kul när man ser att det formar sig till vårt.
Igår städa jag och mamma ur lägenheten, så nu står det enbart en super stor spegel kvar. Den går inte att köra i bilen, så far och bror får gå över och hämta den. Dom får förgylla sitt vardagsrum med den tills jag kan hämta den.

Idag skulle jag varit på pesonalmöte på jobbet, men igår fick vi mail om att detta var inställt. Flyttat till en dag jag inte kan, det är synd!

Imorgon har vaccinationen öppet längre så det är dagen jag ska ställa mig i kö, om jag ska ha sprutan.
Har du tagit sprutan?

Torsdag ska lägenheten flyttbesiktas, så hoppas den går igenom och att jag kan lämna in nycklarna.
Skönt att lämna den!

Fredag blir det att ställa fram adventspynt, för att sedan tända detta på söndag. Är nämligen borta i helgen.
Då det är planerat överaskningar för min älskling som fyller.
Längtar efter helgen, och se hans raktioner :)

Ska även på middag hos moster med familj, även syster med familj ska dit och äta.
Detta för att vi hjälpte till under dopet.
Blir härligt att komma bort lite och äta, trevligt att umgås!

Nästa vecka är det december och där med snart jul, detta år har verkligen gått fort!
Har innehållit mycket för mig dom senaste två åren. Eller ja alla år för mig inne håller mycket.

Ska på massage redan den 1/12 igen, super skönt.

Julbordet ja, det ska jag på den 3 dec, julboret med jobbet. Blir med två andra platskontor med, så blir nog skojigt.

Ska på mitt första repmöte via facket om någon helg, får se hur det går.
V 50 är jag ännu på en kursvecka i Stockholm.

Wips säger det, så är julen här.

Ny årets första inbokade resa är, sälen v 6. Ska bli så kul!!

Hur ser din höst/vinter ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar