fredag, mars 26, 2010

Lång dag med mycket "att göra"

Klockan ringde tidigt (men inte så tidigt den brukar) jobbet börja idag 07:00 var i köket. Två pass denna vecka. Toppen :)
Efter det var det hem, ut på lång promenad med Zeke.
Öppna posten, satt och räkna tänkte kika fundera och blev mer och mer förrvirad upprörd snurrig och ledsen.
Tog mig i kragen och började röja städa och greja då en intresant kommer och kollar på huset för andra gången, hon har med sig en hon känner som är kunnig på husbesiktningar och ska kika läget. Hoppas på henne som köpare, både för att hon verkar bra och för att hon blir nyinflyttad i byn och verkar snäll, kan nog bli en och annan prommenad tillsammans?!
Men också självklart för att vi vill få en köpare på detta så vi kan köpa det vi reserverat :)
Mitt i allt stök så kände jag att jag behövde lite positivitet efter öppnadet av posten, så jag gick över gatan till blomsterhandeln. Köpte påskliljor, och ja vad heter dom nu igen *tänker* kommer inte på det nu. två små kycklingar gula fjädrar blomjord och lite mer påskliljor. Så så här blev det....





Sol bilden är från promenaden :)

...nu blir det soffan!!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att vaddetnuär löser sig så du slipper vara upprörd oc ledsen. B

    SvaraRadera
  2. B: Det gör det säkert, ibland förstår man bara inte hur schema läggarna tänker. Kram

    SvaraRadera