söndag, mars 14, 2010

Helgen

Lördagen blev det att greja lite, hjälpte mamma med bilen då hon fått en skruv i däcket. Men gick inge vidare och så var det helg, då hon jobba var det nödvändigt att ha en bil. Så jag låna ut min, så blev att vi åkte och lämna den senare på kvällen...
Efter att vi grejat med bil och så åkte vi till Motala och kolla på en pelletspanna. Super trevliga, blev bjudna på fika och pratade om allt mellan himmel och jord :)
Sen gick vi ut med Zeke, trevligt att gå där man inte gått förut. Ringde även en bardomskompis till Micke som bor där nere och kika om dom ville ha lite snabb besök, det gick kanon så vi gled förbi där. Första gången jag träffade dom, riktigt trevligt!
Vidare hem för att hämta min bil, åkte till mamam och parkera den. Kolla även slutet på melodifestivalen och sen hem... blev en dag full med spontana aktiviteter.

Söndagen har det varit plock och städ, då det är husvisning imorgon eftermiddag. En var här och kolla idag då han inte kunde imorgon.
Sen kom mamma efter jobbet, vi fika och sen blev det att åka hem med henne. Drog vidare till Erika där systerdottern Felicia var, busa och lekte lite sen vidare hemmåt. Men kom på att jag kunde mellanlanda hos bror med familj, så gosa lite med Isabell och lekte med Cornelia.
Så barn helg denna helg då jag var hos syster och famil i fredags... :)

Nu blir det kvällsmat och tv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar