onsdag, mars 17, 2010

Kina mat

Igår var jag och Micke inne i stan för att kolla glasögon till mig. Vi testa massa och fick lite hjälp av kunnig personal vips så hitta vi två (mm jag var på stället där man får två för priset av en + tillägg). Så på måndag ska jag på synundersökning och då beställa glasögone, hela kalaset med synundersökning, två glasögon och antifelex och repskydd på båda paren blev kalaset bara måste jag säga 3300 kr. Rätt överkommligt då mina jag har nu (som jag haft sen 2004) kostade runt 6000 kr men då var detta iofs titan också.
Tycker iaf att det är värt 3300 kr för två par.
Men som micke sa igår så hoppas vi dom här passar även om jag blir ljusar i hårfärgen. Men det tror jag.

När vi var klara gick vi och la i mer pengar för parkeringen och gick till en kina restrugang för att äta lite. Spontan middag ute, tycker jag vi var värda! Var riktigt gott.
Jag åt friterad kykling med ris och sötsursås. Efter att vi åt fick jag något svagt minne att jag läst någonstans att någon har fått krångel med stomin när man ätit friterad kykling. Någon som har samma minne heller hört nått om det?
Det verkar ha gått bra för mig iaf, pju!

Nu ska jag göra i ordning lite, sen kommer det några och kollar på huset. Efter det blir det att åka och träffa lillebror och Linah. Efter det ska jag fika med Johanna. Efter det ska jag på möte på transport där vi lägger fokus på avtalet. Sen blir det hem och titta på Greys Anatomy och spela in Fuskbyggarna. Det var denna onsdag.

Imorgon är det Arbetshälsovårds möte med läkare och sjukgymnast i 30 min direkt efter det ska vi ha rehabmöte med arbetsgivare, känns inte jätte serigöst upplaggt. Men men. Märks vad som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar