tisdag, januari 15, 2013

Såren är inte läkta ännu lite besväligt. Svag i kroppen... mem blir nog starkare dag för dag. Förra veckan på måndagen jobbade jag ju 50% men på kvällen fick jag hög feber och 1177 rådde att åka in o ta prover pga infektionstisk i buk efter op. Var hemma resten av veckan o torsdagen togs det mer prover. Gemfördes och hade inte blivit sämre som skönt var.men har lågt HB. Denna vecka är jag tillbaka på jobbet men från igår 75% känns verkligen i kroppen men men man måste ju komma igång. Hoppas jag läker snart. Känns som man kan komma igång mer då med kroppen och livet. Men är ändå glad... för magen verkar funk bra för mig. Har inte läckt en ända gång (pepparpeppar) och har humant antal toalettbesök. Tar det försiktigt med maten i testar mig fram lite igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar