tisdag, januari 22, 2013

Annica kommentera och frågade om när jag testade lchf. Se kommentarer i föregående inlägg. Tänkte tipsa om min jobbar kompis blogg Våra LCHF Recept Hon körde när jag körde det men hon kör än tror jag. Kan ärligt säga att jag inte varit på bloggen så mycket. Var mer på facebook sidan som hon även har som heter: våra lchf recept. Så hade jag ju mycket tips o ideer från jobbarkompisen irl ;) Men tilläggas kan att jag köpte inte massa annorlunda. Körde inte sötnings medel och ökade inte fettet aå enormt som vissa kan göra ibland. Jag åt typ samma recept som jag bruka men tog bort sånt som inte okej så att säga. Mycket i lchf världen åt ju inte jag pga min stomi. Har ni frågor och så så fråga på :) Lycka till om ni testar... Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar