lördag, januari 12, 2013

prover

I måndags fick jag snabbt hög feber trots alvedon i kroppen. Ringde 1177 de rådde att åka in till akuten ( var på kvällen ) man kollade såren klämde på magen men allt verka vara okej. Proverna som togs var inget konstigt. Fick med lappar hem för att gå o ta prover under torsdagen. Har mått bättre men orkea lös o ingen aprit. Var hemma tis ons tor fre från jobbet. Blir och jobba måndag. Få går jag upp till 75% men hoppas det kommer gå bra. Mitt sår längst ner på snittet har inte läkt ännu. Som två små runda märken som inte vill läka. Igår kväll blev jag trött på det då det börja ömma o klia så öppna bandaget o det hade vätskat. Tvätta rent runt om kring och datte bara ett tak som en båge över som skyddd. Så låg jag o lufta det ich har även hadt så i natt. Hoppas dom vill läka nu!! Stomihålls såret är kvar o inte läkt ännu heller. Men fokuserar mest på snittet nu det påverkar mest justnu drt andra behöver nog lite tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar