fredag, december 11, 2009

Vilken vagn är vilken vagn?

Som rubriken antyder så var det viss förrvirring av nummreringen på vagnarna nu när vi gick på tåtet. Hamnade därför på fel vagn, denna var "vanlig standard" gick vidare till rätt och den var "gammal standard" och där sitter jag nu. Det frågades bredvid mig här om det var "lämpligt" med denna standard. Personen fick svaret om att det är tillfälligt då vagnar håller på att rustas upp. Andra vagnen där är helt ny rustad och är jätte fin, sa värden. Dom ytterligare bredvid på andra sidan om mig fråga då om det var den som var vagn nummer x, värden svarade att så var fallet.
Då går vi dit sa dom för dom hade inte bytit vagn sen förvirringen. Så vips så hade som en ny fin vagn.
SJ, jag säger bara sj.
Men så är det ju så att det kan bli fel då och då, så även i detta fall.

Under min kurs vecka har vi fått varsin tröja, med loggan och internetadressen på. Jag har på mig den och gissa om männsikorna runt om mig har kikat... säkert både positiva och negativa blickar.

Nu är jag iaf på väg hem - hem till min älskling. Saknat honom och längtar efter honom. När jag landar vid stationen kommer han och hämtar upp mig, ska hoppa på honom :P
Vi åker därifrån vidare till min mor och far, samt lillebror. Där det bjuds på tre rätters middag, mumms fillibabba! Även storebror med familj kommer dit, super trevligt.

Sen ska vi hem och mysa!! Kanske om den finns kvar att hyra se, Flickan som lekte med elden.
Någon som sätt den? Är den spännanade, bra?

Trevlig kväll!!

1 kommentar:

  1. Skickar en stor kram till dig. Hoppas du får en fin Lucia och att allt är bra med dig! Kramar

    SvaraRadera