tisdag, december 15, 2009

Dagens ord: Träningspass

Idag blev det jordens miss.
Hade 8 missade samtal från jobbet... Skulle ha jobbat?!
Fått nått extra pass via telefonen, och så blev det en rejäl miss. Men men nångång ska vara den första för även mig.
Kan säga att det är lätt hänt i min branch, då det är ett sådant personalarbete eller vad man ska kalla det.
Gick upp 09:00 och var på jobbet 09:30, så gjorde mitt bästa.

Efter jobbet, så åkte jag hemåt fick besök av Hanna, vi fika snacka strunt och var ute och gick promenad i snön. Plandera in ett träningspass, ja ni läste rätt träningspass. Nu har vi bokat in Box Bas till 19.30 på tisdag en 29 dec, kostade bara 20 kr i mellandagarna, så toppen att testa på då :)
Någon som kört Box? Vad tycker du om det?

Sen var jag till affären, shoppa lite mat. Retunera ett paket och hämta ut två andra. Så var bara hem och greja med dom. Så nu har jag två till att returnera (dock inte allt från sändningarna i retur från varje paket, men allt blir inte alltid som man tänkt sig eller så bra)

Nu har jag grejat med diverse, och imorgon är det jobb som gäller (som är schemalagt) så ska försöka komma i säng snart. Klockan ringer ju 04:30

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar