torsdag, december 03, 2009

Julbord nr: 1

Då har jag varit på första julbordet för denna säsånng, var med jobbet.
Åt på Karlslundsherrgård i Örebro, men var inte så bra som det sägs. Är ju väldigt omtalat, men gick inte hem så bra hos mig.
Prata om diverse saker och även med kollegor på annan ort man i storsätt aldrig träffar, men det ska vi försöka ändra på.
Nu är jag igång och tvättar så det blir rena kläder till helgen då det är kalas för älskling och så ska vi in till stan där Ohelga natt ska spela på stan.
Söndagen ska jag även hinna med och åka på mitt försa fackliga repmöte, intressant.
Måndag bär det iväg till Stockholm för en vecka... Runö, kurs även denna gång.

2 kommentarer:

  1. Som jag minns från Karlslund så var det väldigt trångt där. Man stod mest i kö.Det var för flera år sen, nu undviker jag julbord för det blir ju alldeles för mycket på en gång.
    Ha det bra både till helgen och på kursen

    SvaraRadera
  2. Epsilon: Ja det var mysigt och så, men inte så mycket plats, var inte så jätte mycket folk när vi var där och vi var inte en 30st om jag gissar rätt, så det blev inte jätte mycket kö, skönt det. Men maten var ingen smakupplevelse. Tog lite av det man vet man gillar och smaka... Men mängden är man försiktig med.
    Tack. Hoppas du får en toppen helg och vecka med!

    SvaraRadera